پیشنهاد سردبیر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شرکت نکردن در انتخابات تضعیف نظام است، ما اگر حامی نظام هستیم که باید باشیم باید تا مشکلات حل نشده صبر و از نظام حمایت کنیم.<BR>

شرکت نکردن در انتخابات، تضعیف نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، آیت الله رضا استادی یکشنبه شب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: اباعبدالله الحسین(ع) با این قیام به همه فهماند که یزید و مثل یزید نمی توانند جانشین پیامبر باشند هر چند ممکن است با ظلم در رأس حکومت قرار بگیرند، چرا که از اسلام چیزی نمی ماند.
وی افزود: باید مراقب دین خود باشیم و دین خدا را حمایت کنیم، برهمین اساس باید به واجبات و محرمات اهمیت دهیم و تک تک به وظایف خود عمل کنیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید دین را به صورت عملی تبلیغ کرد، ابراز داشت: برخی از معلمان آموزش و پرورش برنامه دینی را در مدرسه برای دانش آموزان برگزار می کنند اما می گویند بودجه نداریم، اگر پدران و مادران به اجرای این برنامه کمک کنند کمک به دین خداست.
آیت الله استادی ادامه داد: باید همه چیز خود را فدای دین کنیم و برای متدین شدن دیگران پول خرج کنیم و قدم برداریم و اگر مشکلی پیش آمد که فداکاری فوق العاده نیاز دارد عمل کنیم و این همان هدف ابوالفضل(ع) می شود.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه وظیفه تک تک ما حمایت از نظام است، خاطرنشان کرد: بویژه کسانی که با حکومت سر و کار دارند و از دولت حقوق می گیرند و از بیت المال استفاده می کنند، باید از این نظام حمایت کنند.
وی افزود: کسانی که در دولت و این نظام کار می کنند، باید یادشان باشد که سر دو راهی اند اگر درست عمل کنند حمایت کرده اند وگرنه خیانت کرده اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در گفتگوها جار و جنجال لازم نیست، گفت: بسیاری در خانه ها هم می توانیم روشنگر باشیم و به جوانمان حالی کنیم که ماهواره دشمن توست و می خواهد ذهن مردم ما را خراب کند.
آیت الله استادی تاکید کرد: شرکت نکردن در انتخابات تضعیف نظام است، ما اگر حامی نظام هستیم که باید باشیم باید تا مشکلات حل نشده صبر و از نظام حمایت کنیم.
انتهای پیام/


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.